We are proud iBood has chosen WeSquare as partner for implementing Oracle Service Cloud in their customer contact center.
The goal is to increase customer satisfaction via:
– multichannel support
– having all necessary info available
– increase FTR
– improve customer satisfaction
– reduce contact time
– great knowledge base
– reports giving the needed info
– better analytics

Well Oracle Service Cloud is the best option in this case!

About iBood

Op 26 september 2005 ging de aller-aller-eerste dagdeal van van Europa live en iBOOD, internet’s Best Online Offer Daily, was geboren. Elke nacht om 00:00 kwam er een nieuwe deal van een A-merk online tegen de allerlaagste prijs die er op het web te vinden was.

In April 2015 nam Media Markt een meerderheidsbelang in iBOOD, en ook achter de schermen groeide iBOOD, steeds meer mensen met een passie voor het concept sloten zich aan en samen geven ze elke dag de volle 100% met maar één doel: jou de allerbeste deals van het web presenteren!

iBood RightNow WeSquare

About the implementation

The implementation will be in 3 stages and will be containing:
Stage 1
– Conversion of current date to Oracle Service Cloud
– Implementation of Oracle Service Cloud
– Integrations with other systems (CTI, ERP, OTRS)
– Customer Portal – contact form
– Training for their trainers/admin
Stage 2
– Knowledge base
– myIbood (Customer Portal)
Stage 3
– Forum
– Chat