ORACLE SERVICE CLOUD / ORACLE B2C SERVICE

Zorg ervoor dat je Oracle Service Cloud / Oracle B2C Service applicatie altijd beschikbaar is en optimaal presteert, zodat je jouw klanten de ultieme online service- en klantbeleving (CX) kunt geven. 

MAXIMALISEER JE INVESTERING IN DE ORACLE SERVICE CLOUD / ORACLE B2C SERVICE APPLICATIE!

OFFICIËLE

9

ONE STOP SHOP

Naast het geven van praktische tips die helpen om het maximale rendement uit de Oracle Service Cloud/ Oracle B2C Service oplossing te halen, bouwen onze experts alle integraties die nodig zijn om een 360 graden klantbeeld te creëren en ontwikkelen ze elke add-in die nodig is om het systeem optimaal en zo efficiënt mogelijk te laten functioneren en de ultieme online service-ervaring voor jullie klanten te creëren.

9

ONBEGRENSDE MOGELIJKHEDEN

Als Certified Specialist en Oracle Gold en Reseller partner (EMEA) en met ruim 15 jaar ervaring in het implementeren, beheren en optimaliseren van de meest complexe Oracle Service Cloud/ Oracle B2C Service systemen (wereldwijd) zijn wij als geen ander in staat om het maximale uit elke Oracle Service Cloud/ Oracle B2C Service applicatie te halen en de ultieme online servicebeleving (CX) voor klanten te creëren.

9

BESTE PRIJS GARANTIE

Door een optimale mix van Indiase ontwikkelaars en Nederlandse seniors in onze projectteams te hanteren en te werken volgens de Agile-Scrum methode, ben je verzekerd van:

  • De meest kostenefficiënte aanpak en de best mogelijke prijs
  • De meest kwalitatieve (effectieve en duurzame) oplossingen
  • De kortst mogelijke doorlooptijd

ALS CERTIFIED SPECIALIST EN MET RUIM 15 JAAR ERVARING ZIJN WIJ EXPERT IN HET IMPLEMENTEREN, BEHEREN EN OPTIMALISEREN VAN DE MEEST COMPLEXE ORACLE SERVICE CLOUD/ ORACLE B2C SERVICE SYSTEMEN

Om te slagen in de huidige consumentgedreven en online wereld, is het essentieel dat je als service gerichte organisatie jouw klanten de de optimale service verleent wanneer, waar en hoe ze dat willen. Met Oracle Service Cloud/ Oracle B2C Service borg je dat elke klant een uniforme en directe serviceoplossing ontvangt, via elk gewenst kanaal;  telefonisch en online. Het CRM pakket helpt om de vraag naar service te voorspellen, processen te automatiseren en antwoorden op maat te leveren, waarbij telkens de optimale balans wordt gecreeërd tussen selfservice en ondersteunde klantenservice. Daarbij helpt de applicatie om klanten de ultieme online service-ervaring te bieden, vertrouwen op te bouwen, relaties te versterken, acceptatie te vergroten en de omzet te verhogen, terwijl kosten en moeite worden geminimaliseerd.

Als je investering in de Oracle Service Cloud/ Oracle B2C Service applicatie maximaal wil laten renderen, dan is WeSquare jouw ideale IT partner. Als Certified Specialist Oracle Gold Partner en Oracle Reseller partner (EMEA) en met ruim 15 jaar ervaring in het implementeren, beheren en optimaliseren van de meest complexe Oracle Service Cloud/ Oracle B2C Service systemen over de hele wereld, zijn wij als geen ander in staat om op de meest kostenefficiënte manier het maximale uit elke Oracle Service Cloud/ Oracle B2C Service applicatie te halen, een 360 klantbeeld te creëren en de ultieme online servicebeleving (CX) voor elke klant te creëren.

DOOR EEN OPTIMALE MIX VAN NEDERLANDSE SENIORS EN INDIASE ONTWIKKELAARS IN ONZE PROJECTTEAMS TE HANTEREN BEN JE ERVAN VERZEKERD DAT ALTIJD MET DE JUISTE EXPERTS SCHAKELT EN VERZEKERD VAN DE BESTE PRIJS.

ONZE (UNIEKE) AANPAK

Met onze ervaren en gecertificeerde Oracle Service Cloud specialisten zorg je ervoor dat je altijd de juiste experts en expertise aan tafel hebt en de juiste partners die er oprecht voldoening uithalen om de meest effectieve oplossing en de meest kostenefficiënte aanpak te vinden voor het implementeren, integreren en verbeteren van jullie Oracle Service Cloud-oplossing. Omdat we al zoveel jaren doen en zo daardoor door en door bekend zijn geworden met de applicatie, weten we in 99,9% van de gevallen wat wel en niet kan, hoe je dat het best realiseert en wat de meest efficiënte manier is daartoe te komen.

Door het toepassen van een perfecte mix van Indiase Experts uit ons ontwikkelteam in India en Nederlandse seniors in onze projectteams en te werken volgens de Agile-Scrum methode zorgen wij ervoor dat je daarbij verzekerd bent van: 

  • De meest kostenefficiënte aanpak en de best mogelijke prijs
  • De meest kwalitatieve (effectieve en duurzame) oplossingen
  • De kortst mogelijke doorlooptijd
IMPLEMENTATIE EN INTEGRATIE

De implementatie en integratie van de Oracle Service Cloud applicatie kan een tijdrovende (en dus een dure) en in sommige gevallen zelfs een frustrerende klus zijn. Bij WeSquare hebben we de afgelopen 15 jaar veel ervaring opgedaan in het implementeren van de Oracle Service Cloud applicatie en het creëren van een geïntegreerde end-to-end oplossing, die is afgestemd op ieders specifieke behoeften en is ontworpen om het meest complete (360 graden) klantbeeld te genereren, de optimale service te verlenen en de ultieme klantbeleving te creëren. We zijn er trots op dat we in dit opzicht een indrukwekkende staat van dienst hebben opgebouwd bij gerenommeerde en internationale organisaties en altijd weer de meest effectieve en kostenefficiënte aanpak weten te vinden. Onze implementatiestrategie is gebaseerd op het zo snel mogelijk creëren van structurele (duurzame) waarde aan jullie organisatie, terwijl risico’s worden geminimaliseerd en onnodige kosten worden geëlimineerd.

 

OPTIMALISATIE & MAATWERK

Met meer dan 15 jaar ervaring in het optimaliseren van de meest complexe Oracle Service Cloud system en bouwen van maatwerk add-ins, zijn wij inmiddels in staat om meer dan 95% van alle optimalisatiewensen die wij van onze klanten krijgen in vervulling te laten gaan en vrijwel elke dd-in integratie te bouwen die je maar kunt bedenken.

Veel van de add-ins die we reeds hebben ontwikkeld kunnen off-the-shelf worden gelicenseerd, waardoor je zowel tijd en budget bespaart die je anders nodig zou hebben voor de ontwikkeling van deze nieuwe add-in.

Enkele voorbeelden van add-ins en integraties die wij hebben gebouwd:

MANAGED SERVICES (BEHEER EN ONDERHOUD OP AFSTAND)

Als het een uitdaging voor je is of wordt om jullie Oracle Service Cloud applicatie te beheren en up-to-date te houden, of als je gewoon wat extra hulp zoekt bij het aanpassen van procedures, processen en codes in jullie Oracle Customer Portal pagina’s, dan is onze Oracle Service Cloud Managed Services de perfecte oplossing! Hiermee krijg je rechtstreeks toegang tot ons gecertificeerde supportteam en de meest ervaren Oracle Service Cloud-experts, die je 24/7 bijstaan en helpen om te garanderen dat jullie systeem altijd geoptimaliseerd, goed presterend en beschikbaar is in elke situatie. Afgezien van het proactief afhandelen van serviceverzoeken, kunnen zij je met van alles helpen; variërend van eenvoudige beheertaken, tot het geven van advies en training en het uitvoeren en het beheren van complexe configuraties en aanpassingen. Het is de perfecte oplossing om te borgen dat je alles uit jullie Oracle Service Cloud-oplossing halen via praktische ondersteuning op de volgende gebieden:

END-TO-END ADMINISTRATIE
Indien nodig, kun je via de Managed Services de gehele implementatie faciliteren en het dagelijks beheer van gebruikersaccounts, applicatie-onderhoud, en configuratie wijzigingsverzoeken laten beheren.

WERKRUIMTE CONFIGURATIE
De manier waarop je jullie Oracle Service Cloud-werkruimte configureert, kan van grote invloed zijn op de gebruiksvriendelijkheid van de applicatie en jullie efficiëntie. WeSquare Managed Services kan je helpen bij het creëren van de optimale user-interface die volledig is afgestemd op uw operationele en zakelijke behoeften. Hierbij kunnen we de lay-out van uw schermen reorganiseren, nieuwe (custom)fields toevoegen om belangrijke of extra klantgegevens vast te leggen, de efficiëntie van desktop navigatie verhogen via workspace rules, een 360 graden klantoverzicht ontwikkelen en zelfs nieuwe workspaces creëren op nieuwe tabellen (custom objects).

BEDRIJFSREGELS & WORKFLOW
WeSquare Managed Services kan je helpen bij het ontwerpen, bouwen en onderhouden van bedrijfs- en workflowregels die zijn afgestemd op de meest complexe bedrijfsbehoeften en -processen.

AANGEPASTE RAPPORTEN, DASHBOARDS EN KPI’S
Tijdige, relevante en bruikbare inzichten zijn essentieel voor elke klantgerichte organisatie. Op basis van onze uitgebreide ervaring in vrijwel elke bedrijfstak, kan WeSquare Managed Services je helpen om key performance indicators (KPI’s) te identificeren en complexe rapporten te ontwikkelen, zodat je direct en heel nauwkeurig kunt meten en controleren hoe de organisatie presteert op de volgende gebieden:

  • Monitoring en onderhoud
  • Uptime
  • Overzicht onderhoud
  • Oracle Service Cloud Cloud-gebruik
  • Gebruik licenties
  • Gebruik websessies
  • Ondersteuning
  • Aantal en type tickets
  • Responstijd voor tickets
  • Tijd tot oplossing
  • Analyse van de Prio 1 en 2 tickets
  • Up-time van de server voor interfaces en/ofadd-ins (indien van toepassing)

BEHEER DATABASE
Indien je extra informatie, of custom velden wilt toevoegen aan je Oracle Service Cloud workspace die niet standaard zijn, dan kan WeSquare Managed Services je helpen om deze benodigde gegevens vast te leggen en te visualiseren in jullie workspace.

NIEUWE FUNCTIES IMPLEMENTEREN
Servicegerichte organisaties bewegen snel. Zo ook Oracle Service Cloud. Om up-to-date te blijven helpt WeSquare Managed Services je bij het identificeren en implementeren van de meest recente Oracle Service Cloud features die relevant zijn voor jullie (veranderende) bedrijfsbehoeften. Hierbij helpen onze Oracle Service Cloud consultants met het analyseren welke features voor jullie het meest relevant zijn en zorgen zij vervolgens voor een perfecte implementatie van deze features.

SERVICE-OPTIMALISATIE
De Oracle Service Cloud applicatie biedt eindeloos veel mogelijkheden. Om het beste uit jullie applicatie te halen, kan WeSquare Managed Services je helpen om je huidige set-up te evalueren, herzien en te verbeteren. En als zodanig om de serviceverlening en de klantervaring te verbeteren en tegelijkertijd jullie operationele kosten te verlagen.

KLANTPORTAAL AANPASSINGEN
In de online wereld van vandaag zijn klantportalen voor veel organisaties eerder een vereiste dan een nice-to-have feature. Toegang tot een klantportaal helpt om klanten dieper in jullie ecosysteem te brengen en speelt een belangrijke rol bij het helpen behouden van klanten op de lange termijn. Het gebruik van klantenserviceportalen heeft zich de afgelopen jaren snel ontwikkeld en vraagt om meer mogelijkheden voor interactie. Met de oude systemen konden klanten alleen zeer eenvoudige taken uitvoeren, zoals het inzien van documenten, maar met de portals van vandaag kunnen gebruikers direct communiceren met de klantondersteuningsprocessen van een bedrijf. WeSquare Managed Services kan je helpen om zowel de functionaliteit als de look & feel van jullie Customer Portal aan te passen en te verbeteren. En als zodanig om de ultieme gebruikerservaring in deze te creëren.

Ervaringsjaren

Afgeronde Oracle Service Cloud Projecten

4 VOORBEELDEN VAN ADD-INS DIE WE HEBBEN ONTWIKKELD:

MESSENGER INTEGRATION (Customer Experience Optimisatie)

 

Click hier om naar de website te gaan

DIRECT MESSENGER INTEGRATIE}
Integreer Facebook Messenger, Telegram, WeChat, LINE en vele andere Direct Messenger Services in jullie Oracle Service Cloud applicatie.

BESCHRIJVING
Deze Oracle Service Cloud add-in biedt alles wat je nodig hebt om te beginnen met ontvangen en versturen van persoonlijke berichten van en naar jullie klanten, waar ze ook zijn, met elk type messenger en op elk messenger service platform die je maar kunt bedenken, zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, Telegram, WeChat, LINE, SMS, AppleChat. Het grote voordeel van deze add-in is dat het je in staat stelt om een meer moderne en intieme service ervaring te creëren en alle klantverzoeken direct af te handelen. De add-in verbetert je bereikbaarheid, helpt om nog betere (direct en persoonlijker) service te verlenen en optimaliseert de klantervaring (CX).

BELANGRIJKSTE FUNCTIES

  • Behandel Messenger chats zoals alle andere chats in uw Oracle Service Cloud CRM
  • Deel documenten, foto’s, locaties en meer
  • Draag een chat over aan een collega of converseer een chat met meerdere agenten
  • Ontvang een uitgebreide rapportage met heldere analyses en gedetailleerde informatie over al uw chats
  • Chat in meerdere talen
  • Leg nieuwe leads op een efficiënte manier vast

MEER INFORMATIE

Klik hier voor meer informatie over deze Oracle Service Cloud add-in

 

SKILLS

  • .Net/C#
  • Javascript
  • Json Webservices
  • OSvC (Rightnow)
  • OSC API
  • PHP
AVERAGE HANDLING TIME (Performance Optimization)

AVERAGE HANDLING TIME (GEMIDDELDE AFHANDELINGSTIJD)

Verbeter de efficiëntie van uw servicedesk: Laat zien hoe lang het duurt voordat service-agenten elke service request, live-chatsessie of email (kunnen) afhandelen en verbeter de efficiëntie van jullie servicedesk door de tijd te verminderen die nodig is om elke serviceaanvraag af te handelen.

BESCHRIJVING

Tijd = geld. Volgens Forrester is 66% van alle volwassenen de mening toebedeeld dat het belangrijkste wat een bedrijf kan doen, is het waarderen van hun tijd. Om te monitoren hoe goed jullie klantenserviceteam aan deze vraag voldoet, is het nodig om deze afhandelingstijd bij te houden en een KPI te hanteren die jullie prestaties in deze inzichtelijk maakt. De Average Handling Time (AHT) is een populaire add-in en metriek die je hier goed bij kan helpen. De add-in wordt door veel contactcentra gebruikt als een gegevenspunt en KPI om te meten en te onthullen hoe lang het service-agenten kost om elke oproep, live-chatsessie of e-mail op te lossen en biedt een uniek inzicht in de prestaties van het serviceteam als geheel en elke afzonderlijke service-agent in het team. Het verbeteren van uw grip op de gemiddelde afhandelingstijd stelt je in staat om de hoeveelheid tijd die nodig is om (specifieke) service requests op te lossen te verminderen, zonder afbreuk te doen aan de klanttevredenheid.

BELANGRIJKSTE KENMERKEN

  • Verlaag het aantal calls, live chats en e-mails in uw wachtrij
  • Maak onderscheid tussen de kwaliteit en kwantiteit van de tijd die u aan een klant besteedt

INFORMATIE

Klik hier voor meer informatie over deze Oracle Service Cloud add-in

 

SKILLS

  • .Net /C#
  • Javascript
  • Json Webservices
  • OSC (Rightnow)
  • OSC API
  • PHP
FORWARD & TRACK ADD-IN OR CP (Incident Management)

 

FORWARD & TRACK (DOORSTUREN & VOLGEN) ADD-IN
Deel en stuur serviceverzoeken door naar externe mensen die geen toegang hebben tot Oracle Service Cloud en volg de voortgang vanuit je Oracle Service Cloud applicatie.

ADD-IN BESCHRIJVING
Medewerkers op de service desk komen vaak vragen of problemen tegen waar zij zelf niet direct een antwoord op hebben, maar iemand zonder toegang tot Oracle Service Cloud wel… Hoe kun je in dat geval met deze externe persoon effectief informeren, hiermee berichten uitwisselen, relevante informatie beheren en het incident oplossen zonder de Oracle Service Cloud werkruimte te verlaten? Speciaal voor deze situaties heeft WeSquare de Forward & Track add-in ontwikkeld. Deze slimme add-in stelt je service-agenten in staat om incidenten door te sturen en te communiceren met externe personen die geen toegang hebben tot Oracle Service Cloud, en om de voortgang van de follow-up in hun Oracle Service Cloud te bewaren en bij te houden.

BELANGRIJKSTE KENMERKEN

  • Betrek externe mensen bij de incidenten die geen toegang hebben tot OSvC bij het incident management, zonder extra OSvC licenties voor hen aan te schaffen
  • Stuur informatie over deze incidenten door naar een e-mail adres
  • De voortgang van deze incidenten in OSvC volgen (status)
  • Weergeven en registreren van externe antwoorden en bijlagen in de incidentthread in OSvC
  • Gebruik maken van de herinneringsdienst voor het oplossen van deze incidenten
  • Loggen van alle activiteiten
  • Mailsjablonen in OSvC bijhouden

MEER INFORMATIE

Klik hier voor meer informatie over deze Oracle Service Cloud add-in

SKILLS

  • .Net /C#
  • Javascript
  • Json Webservices
  • OSC (Rightnow)
  • OSC API
  • PHP
ENHANCED DASHBOARDS (Performance Optimization)

 

 

VERBETERDE DASHBOARDS ADD-IN
Maak betere beslissingen door het onbekende te elimineren

BESCHRIJVING ADD-IN
Om je prestaties onder controle te krijgen en elke dag sterker, beter en concurrerender te kunnen worden, hebt je actuele en geavanceerde inzichten nodig; Hoeveel serviceverzoeken komen er binnen? Waar gaan ze over? Hoeveel verzoeken hebben we opgelost? Hoeveel tijd was daarvoor nodig? Hoe tevreden zijn onze klanten met de geboden oplossing? Hoeveel cases blijven onopgelost? Hoe heeft elke agent in dit proces gepresteerd? Met de verbeterde dashboards add-in ontwerp je betere en maatwerk dashboards die state-of-the-art inzichten leveren en stel je jezelf in staat om betere beslissingen te nemen door het onbekende weg te nemen:

  • Ontwerp volledig aangepaste en maatwerk dashboards die er mooi en professioneel uitzien
  • Verenig data uit de Oracle Service Cloud-omgeving met data uit andere applicaties en visualiseer deze samen in één of meerdere dashboards
  • Voeg gegevens samen om waardevolle inzichten te ontsluiten en belangrijke trends te detecteren
  • Creëer en monitor KPI’s die relevant zijn voor jullie organisatie
  • Genereer beter inzicht in de bedrijfsprestaties
  • Monitor de prestaties van uw serviceafdeling en elke service-agent
  • Manage de bedrijfsresultaten actief en effectief

BELANGRIJKSTE KENMERKEN

  • Creëer state-of-the-art dashboards
  • Met real-time data
  • Communiceer hierbij met Oracle Service Cloud, maar ook met API’s en andere-koppelingen
  • Compatibel met alle belangrijke browsers, Android en iOS
  • Met de mogelijkheid om een dashboard op het open internet te tonen
  • Geen extra Oracle Service Cloud-licenties nodig

MEER INFORMATIE
Klik hier voor meer informatie over deze Oracle Service Cloud add-in

SKILLS

  • .Net/C#
  • Javascript
  • OSC (Rightnow)
  • OSC API
  • PHP

RECENTE PROJECTEN

ORACLE SERVICE CLOUD IMPLEMENTATIE

Om de service en de klantervaring te verbeteren die Independer verleent aan hun (nieuwe) klanten, heeft Independer besloten om te gaan werken met Oracle Service Cloud en WeSquare hierbij gevraagd om de implementatie hiervan op zich te nemen.

ORACLE SERVICE CLOUD OPTIMIZATIE

Om de klantbeleving van de business partners te verbeteren die naar hun service center bellen, hebben we voor TomTom een add-in ontwikkeld die hun CTI integreert met Oracle Service Cloud.

ORACLE SERVICE CLOUD IMPLEMENTATIE

Om de klanttevredenheid te verhogen, de verkoop te stimuleren en het contact te vereenvoudigen, hebben we samen met Alfa Sistemi Illy geholpen met een succesvolle implementatie van de Oracle Service Cloud applicatie in hun klantcontactcentrum.

NEEM CONTACT MET ONS OP