ORACLE B2C SERVICE DIENSTEN
IMPLEMENTATIE, INTEGRATIE, CUSTOMISATIE EN OPTIMALISATIE
Jouw best mogelijke IT partner om de investering in Oracle B2C Service (Oracle Service Cloud/ RightNow) te maximaliseren voor 30 tot 40% minder budget.
ZORG DAT JE ORACLE B2C SERVICE CRM-APPLICATIE ALTIJD EN OPTIMAAL PRESTEERT
OFFICIAL

BETROUWBARE EN DESKUNDIGE IT PARTNER
Als Certified Specialist en Oracle Gold en Reseller partner (EMEA) en met ruim 15 jaar ervaring in het implementeren, beheren en optimaliseren van de meest complexe Oracle B2C Service (Oracle Service Cloud/ RightNow) over de hele wereld, stappen wij in en gaan wij door waar anderen ophouden of vastlopen.
ONE STOP SHOP SERVICE
Naast het implementeren en integreren van de CRM-applicatie kunnen onze Oracle B2C Service ontwikkelaars je helpen met een datamigratie en het aanpassen van bijvoorbeeld de user-interface. Daarbij voorzien zij je graag van praktische tips en/of training die helpen om een 360 graden klantbeeld te creëren, de applicatie zo optimaal en efficiënt mogelijk te laten functioner en het maximale rendement uit de Oracle B2C Service oplossing te halen.
LAAGSTE PRIJSGARANTIE
Door in al onze project teams een slimme en efficiënte mix te hanteren van Indiase en Nederlandse ontwikkelaars besparen we gemiddeld 30 tot 40% budget en ben je bij ons altijd verzekerd van de scherpst mogelijke projectprijs.
GECERTIFICEERDE ORACLE B2C SERVICE SPECIALIST MET RUIM 15 JAAR ERVARING
Als Certified Specialist, Oracle Gold Partner, Oracle Reseller partner (EMEA) en met ruim 15 jaar ervaring in het managen van de meest complexe Oracle B2C Service systemen en ons eigen low-cost ontwikkelteam in India, zijn wij de ideale technische partner voor elke organisatie om het om het maximale rendement uit deze CRM applicatie te halen. Voor 30 tot 40% minder budget!
Waar veel organisaties tegenaan lopen is dat de Oracle B2C Service applicatie standaard niet alles dekt. Denk aan het integreren en samenvoegen van data voor het creëren van een 360 graden klantbeeld. Of het implementeren van extra communicatiekanalen, zoals WhatsApp, Instagram, Telegram, etc.
Onze kracht ligt in het zien en het opvullen van deze ‘gaten’ door Oracle B2C Service addons te ontwikkelen zoals de Messenger Integration platform, Forward & Track, Average Handling Time, Enhanced Dashboards, Of integraties te bouwen met externe systemen zoals e-commerce of ERP.
Onze meerwaarde
- Wij hebben meer dan 15 jaar ervaring in het implementeren, integreren, optimaliseren en managen van de meest complexe Oracle B2C Service systemen over de gehele wereld.
- Omdat wij kantoren hebben in zowel Nederland en India en een slimme en efficiënte mix hanteren van Indiase en Nederlandse ontwikkelaars, besparen we 30 tot 40% budget bij alles wat we doen.
- We hebben standaard meerdere addons op de plank liggen, die je direct kunt implementeren en inzetten om je dienstverlening en processen te verbeteren. En waarmee je in dat geval behoorlijk wat ontwikkelkosten bespaart.
DOOR EEN SLIMME MIX VAN NEDERLANDSE EN INDIASE ONTWIKKELAARS IN ONZE PROJECTTEAMS TE HANTEREN, WEET JE ZEKER DAT JE ALTIJD SCHAKELT MET DE JUISTE PERSOON EN DE SCHERPSTE PRIJS BETAALT.
OUTSTAFFING (ONTWIKKELAARS) EN OUTSOURCING (PROJECTEN)
Met onze gecertificeerde en ervaren Oracle B2C Service specialisten zorg je ervoor dat je altijd de juiste expertise aan tafel hebt. En dat je de meest kostenefficiënte oplossing krijgt voor het implementeren, integreren, optimaliseren en/of beheren van jullie CRM-oplossing. Met ruim 15 jaar ervaring vinden we hierbij altijd wel een passende samenwerkingsvorm die optimaal aansluit bij jullie situatie. Hierbij kunnen we kiezen uit Outsourcing, Outstaffing of een combinatie van deze twee vormen:
OUTSTAFFING (INHUREN VAN ORACLE B2C SERVICE ONTWIKKELAARS)
Als je graag zelf de regie behoudt en het project het liefst in eigen huis en door je eigen IT team wilt laten uitvoeren, maar hierbij wel één of meerdere extra Oracle B2C Service ontwikkelaars kunt gebruiken, kies dan voor onze outstaffing service. Bij deze samenwerkingsvorm huur je net zoveel ontwikkelaars als je nodig hebt( Indiase en/of Nederlandse), voor zolang als je nodig hebt en met of zonder extra ontwikkel ondersteuning vanuit Nederland. Om in de praktijk te ervaren of deze samenwerkingsvorm en/of ontwikkelaar(s) goed bij jou/jullie past, starten we met een pilot voor een sterk gereduceerd tarief.
OUTSOURCING (VOLLEDIGE ONTZORGING VOOR DE SCHERPST MOGELIJKE PROJECTPRIJS)
Indien je liever volledig ontzorgd wilt worden en je het meest bent geholpen met een IT partner die alles voor jou regelt en in orde maakt zonder dat je hier enig omkijken naar hebt, kies dan voor onze outsourcing service. Bij deze samenwerkingsvorm hoef jij enkel je wensen aan ons door te geven en zorgen wij en ons Oracle B2C Service team er vervolgens voor dat deze volledig worden doorgevoerd. Door hierbij een slimme mix in het ontwikkelteam te hanteren van kostenefficiënte Indiase remote ontwikkelaars en ervaren Nederlandse seniors ben je altijd verzekerd van hoogwaardige oplossingen en de scherpst mogelijke projectprijs.
ORACLE B2C SERVICE IMPLEMENTATIE & INTEGRATIE
De implementatie en integratie van de Oracle B2C Service applicatie kan een tijdrovende, dure en in sommige gevallen zelfs een frustrerende klus zijn.
Bij WeSquare hebben we de afgelopen 15 jaar veel ervaring opgedaan in het implementeren van de Oracle B2C Service applicatie (voorheen Oracle Service Cloud/ RightNow). Waarbij het onze specialiteit is om een geïntegreerde end-to-end oplossing te creëren, die volledig is afgestemd op specifieke behoeften van onze klanten en ontworpen om het meest complete klantbeeld te genereren, de optimale service te verlenen en de ultieme klantbeleving (CX) te creëren.
We zijn er trots op dat we in dit opzicht een indrukwekkende staat van dienst hebben opgebouwd bij veel gerenommeerde en internationale organisaties. En altijd weer in staat blijken om de meest kostenefficiënte aanpak te vinden en een implementatiestrategie te ontwikkelen waarbij zo snel mogelijk duurzame waarde voor de organisatie wordt gecreëerd en eventuele risico’s worden geminimaliseerd.
ORACLE B2C SERVICE AANPASSINGEN & OPTIMALISATIE
One kracht ligt in het ontwikkelen van generieke oplossingen en addons die off-the-shelf worden gelicenseerd. Enkele voorbeelden hiervan:
- Forward & Track
- Direct Messenger Integratie
- Average Handling Time
- Enhanced dashboards
- Contact duplicatie Add-in
- Contact deduplicatie Add-in
- Create outbound incident
- MS Outlook add-in
- Multiple attachments add-in
- CTI System integration add-in
MANAGED SERVICES (VOLLEDIGE ONTZORGING)
Als het een uitdaging voor je is om de Oracle B2C Service applicatie te beheren en up-to-date te houden. Of je gewoon wat extra hulp zoekt bij het aanpassen van procedures, processen en/of codes in de Oracle Customer Portal pagina’s, dan is onze Managed Services de perfecte oplossing!
Hiermee krijg je rechtstreeks toegang tot ons gecertificeerde supportteam en onze Oracle B2C Service specialisten, die je helpen om te garanderen dat jullie systeem altijd geoptimaliseerd, goed presterend en beschikbaar is in elke situatie.
Afgezien van het proactief afhandelen van serviceverzoeken, kunnen zij je met van alles helpen: Variërend van eenvoudige beheertaken, tot het geven van advies en training en het uitvoeren en het beheren van complexe configuraties en aanpassingen. Het is de perfecte oplossing om te borgen dat je alles uit jullie Oracle B2C Service-oplossing halen.
JAAR ERVARING
AFGERONDE ORACLE B2C SERVICE PROJECTEN
ENKELE VOORBEELDEN VAN ONZE ADD-ONS:
DIRECT MESSENGER INTEGRATIE (Customer Experience Optimalisatie)
Click hier om naar de website te gaan
DIRECT MESSENGER INTEGRATIE
Integreer Facebook Messenger, Telegram, WeChat, LINE en vele andere Direct Messenger Services in jullie Oracle B2C Service applicatie.
BESCHRIJVING
Deze Oracle B2C Service add-in biedt alles wat je nodig hebt om te beginnen met ontvangen en versturen van persoonlijke berichten van en naar jullie klanten, waar ze ook zijn, met elk type messenger en op elk messenger service platform die je maar kunt bedenken, zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, Telegram, WeChat, LINE, SMS, AppleChat. Het grote voordeel van deze add-in is dat het je in staat stelt om een meer moderne en intieme service ervaring te creëren en alle klantverzoeken direct af te handelen. De add-in verbetert je bereikbaarheid, helpt om nog betere (direct en persoonlijker) service te verlenen en optimaliseert de klantervaring (CX).
BELANGRIJKSTE FUNCTIES
- Behandel Messenger chats zoals alle andere chats in uw Oracle B2C Service CRM
- Deel documenten, foto’s, locaties en meer
- Draag een chat over aan een collega of converseer een chat met meerdere agenten
- Ontvang een uitgebreide rapportage met heldere analyses en gedetailleerde informatie over al uw chats
- Chat in meerdere talen
- Leg nieuwe leads op een efficiënte manier vast
MEER INFORMATIE
Klik hier voor meer informatie over deze Oracle B2C Service add-in
SKILLS
- .Net/C#
- Javascript
- Json Webservices
- OSvC (Rightnow)
- OSC API
- PHP
AVERAGE HANDLING TIME (Performance Optimization)
AVERAGE HANDLING TIME (GEMIDDELDE AFHANDELINGSTIJD)
Verbeter de efficiëntie van uw servicedesk: Laat zien hoe lang het duurt voordat service-agenten elke service request, live-chatsessie of email (kunnen) afhandelen en verbeter de efficiëntie van jullie servicedesk door de tijd te verminderen die nodig is om elke serviceaanvraag af te handelen.
BESCHRIJVING
Tijd = geld. Volgens Forrester is 66% van alle volwassenen de mening toebedeeld dat het belangrijkste wat een bedrijf kan doen, is het waarderen van hun tijd. Om te kunnen monitoren hoe goed een klantenserviceteam aan deze vraag voldoet, is het nodig om de afhandelingstijd te monitoren en een KPI te hanteren die de prestaties van een team in deze inzichtelijk maakt. De Average Handling Time (AHT) is zo’n populaire add-in en een metriek die je hier goed bij kan helpen. De add-in wordt door veel contactcentra gebruikt als een gegevenspunt en KPI om te meten en te onthullen hoe lang het service-agenten kost om elke oproep, live-chatsessie of e-mail op te lossen. Met deze addon genereer je een uniek inzicht in de prestaties van het serviceteam als geheel en elke afzonderlijke service-agent.
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
- Verlaag het aantal calls, live chats en e-mails in uw wachtrij
- Maak onderscheid tussen de kwaliteit en kwantiteit van de tijd die u aan een klant besteedt
INFORMATIE
Klik hier voor meer informatie over deze Oracle B2C Service add-in
FORWARD & TRACK ADD-IN OR CP (Incident Management)
FORWARD & TRACK (DOORSTUREN & VOLGEN) ADD-IN
Deel en stuur serviceverzoeken door naar externe mensen die geen toegang hebben tot Oracle B2C Service en volg de voortgang vanuit je Oracle B2C Service applicatie.
ADD-IN BESCHRIJVING
Medewerkers op de service desk komen vaak vragen of problemen tegen waar zij zelf niet direct een antwoord op hebben, maar iemand zonder toegang tot Oracle B2C Service wel… Hoe kun je in dat geval met deze externe persoon effectief informeren, hiermee berichten uitwisselen, relevante informatie beheren en het incident oplossen zonder de Oracle B2C Service werkruimte te verlaten? Speciaal voor deze situaties heeft WeSquare de Forward & Track add-in ontwikkeld. Deze slimme add-in stelt je service-agenten in staat om incidenten door te sturen en te communiceren met externe personen die geen toegang hebben tot Oracle B2C Service, en om de voortgang van de follow-up in hun Oracle B2C Service te bewaren en bij te houden.
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
- Betrek externe mensen bij de incidenten die geen toegang hebben tot Oracle B2C Service bij het incident management, zonder extra Oracle B2C Service licenties voor hen aan te schaffen
- Stuur informatie over deze incidenten door naar een e-mail adres
- De voortgang van deze incidenten in Oracle B2C Service volgen (status)
- Weergeven en registreren van externe antwoorden en bijlagen in de incidentthread in Oracle B2C Service
- Gebruik maken van de herinneringsdienst voor het oplossen van deze incidenten
- Loggen van alle activiteiten
- Mailsjablonen in Oracle B2C Service bijhouden
MEER INFORMATIE
Klik hier voor meer informatie over deze Oracle B2C Service add-in
SKILLS
- .Net /C#
- Javascript
- Json Webservices
- OSC (Rightnow)
- OSC API
- PHP
ENHANCED DASHBOARDS (Performance Optimization)
VERBETERDE DASHBOARDS ADD-IN
Maak betere beslissingen door het onbekende te elimineren
BESCHRIJVING ADD-IN
Om je prestaties onder controle te krijgen en elke dag sterker, beter en concurrerender te kunnen worden, hebt je actuele en geavanceerde inzichten nodig; Hoeveel serviceverzoeken komen er binnen? Waar gaan ze over? Hoeveel verzoeken hebben we opgelost? Hoeveel tijd was daarvoor nodig? Hoe tevreden zijn onze klanten met de geboden oplossing? Hoeveel cases blijven onopgelost? Hoe heeft elke agent in dit proces gepresteerd? Met de verbeterde dashboards add-in ontwerp je betere en maatwerk dashboards die state-of-the-art inzichten leveren en stel je jezelf in staat om betere beslissingen te nemen door het onbekende weg te nemen:
DOELSTELLING
- Ontwerp volledig aangepaste en maatwerk dashboards die er mooi en professioneel uitzien
- Verenig data uit de Oracle B2C Service-omgeving met data uit andere applicaties en visualiseer deze samen in één of meerdere dashboards
- Voeg gegevens samen om waardevolle inzichten te ontsluiten en belangrijke trends te detecteren
- Creëer en monitor KPI’s die relevant zijn voor jullie organisatie
- Genereer beter inzicht in de bedrijfsprestaties
- Monitor de prestaties van uw serviceafdeling en elke service-agent
- Manage de bedrijfsresultaten actief en effectief
BELANGRIJKSTE KENMERKEN
- Creëer state-of-the-art dashboards
- Met real-time data
- Communiceer hierbij met Oracle B2C Service, maar ook met API’s en andere-koppelingen
- Compatibel met alle belangrijke browsers, Android en iOS
- Met de mogelijkheid om een dashboard op het open internet te tonen
- Geen extra Oracle B2C Service-licenties nodig
MEER INFORMATIE
Klik hier voor meer informatie over deze Oracle B2C Service add-in
SKILLS
- .Net/C#
- Javascript
- OSC (Rightnow)
- OSC API
- PHP
RECENTE PROJECTEN
ORACLE B2C SERVICE IMPLEMENTATION SERVICES
Om de service en de klantervaring te verbeteren die Independer verleent aan hun (nieuwe) klanten, heeft Independer besloten om te gaan werken met Oracle B2C Service en WeSquare hierbij gevraagd om de implementatie hiervan op zich te nemen.
ORACLE B2C SERVICE IMPLEMENTATION SERVICES
Om de klanttevredenheid te verbeteren, de verkoop te stimuleren en het contact te vereenvoudigen, hebben we samen met Alfa Sistemi Illy geholpen met een succesvolle implementatie van de Oracle B2C Service applicatie in hun klantcontactcentrum.
LATEST NEWS & BLOGS
9 REDENEN OM VANDAAG NOG OVER TE STAPPEN OP DE ORACLE SERVICE BUI
9 redenen om vandaag nog over te stappen op de Oracle Service BUI Als onderdeel van Oracle's voortdurende investering in de doorontwikkeling van Oracle Service CX (Oracle Service Cloud/RightNow), is Oracle in 2017 gestart met de ontwikkeling van de Browser User...