ORACLE B2C SERVICE PROJECTEN EN ONTWIKKELAARS

Zorg dat je Oracle B2C Service applicatie altijd beschikbaar is en optimaal presteert, zodat je klanten de ultieme online servicebeleving (CX) kunt geven. 

MAXIMALISEER JE INVESTERING IN ORACLE B2C SERVICE VOOR 30 TOT 40% MINDER BUDGET

OFFICIËLE

9

ONE STOP SHOP

Naast het geven van praktische tips die helpen om het maximale rendement uit de Oracle B2C Service oplossing te halen, bouwen onze experts alle integraties die nodig zijn om een 360 graden klantbeeld te creëren en ontwikkelen ze elke add-in die nodig is om het systeem optimaal en zo efficiënt mogelijk te laten functioneren.

9

ONBEGRENSDE MOGELIJKHEDEN

Als Certified Specialist en Oracle Gold en Reseller partner (EMEA) en met ruim 15 jaar ervaring in het implementeren, beheren en optimaliseren van de meest complexe Oracle Service Cloud (wereldwijd) zijn wij als geen ander in staat om het maximale uit elke Oracle Service Cloud applicatie te halen en de ultieme online servicebeleving (CX) voor klanten te creëren.

9

BESTE PRIJS GARANTIE

Door een optimale mix van Indiase ontwikkelaars en Nederlandse seniors in onze projectteams te hanteren en te werken volgens de Agile-Scrum methode, ben je verzekerd van:

  • Maximale kwaliteit
  • Maximale functionaliteit
  • 30-40% lagere tarieven

GECERTIFICEERDE ORACLE B2C SERVICE SPECIALIST MET RUIM 15 JAAR ERVARING 

Als Certified Specialist, Oracle Gold Partner, Oracle Reseller partner (EMEA) en met ons eigen Oracle B2C ontwikkelteam in India en ruim 15 jaar ervaring in het implementeren, beheren en optimaliseren van de meest complexe Oracle B2C Service systemen over de gehele wereld, zijn wij de ideale technische partner om het maximale rendement uit elke Oracle B2C Service applicatie te halen op de meest kostenefficiënte manier.

De uitdaging waar veel organisaties tegenaan lopen is dat de Oracle B2C Service applicatie standaard niet alles dekt. Denk aan het integreren en samenvoegen van data voor het creëren van een 360 graden klantbeeld. Of het implementeren van extra communicatiekanalen waarover je wilt communiceren met je klant, zoals WhatsApp, InstagramTelegramWeChatLINE, SMS, Facebook Messenger,en Apple Business Chat.

Onze kracht ligt in het zien en het opvullen van deze ‘gaten’ door producten ontwikkelen welke als addons op Oracle B2C service ‘geplakt’ kunnen worden. Denk aan ons Messenger Integration platform, Forward & Track, Average Handling Time, Enhanced Dashboards, Of aan integraties met externe systemen zoals e-commerce of ERP.

Onze meerwaarde

  • Wij hebben meer dan 15 jaar ervaring in het implementeren, integreren, optimaliseren en managen van de meest complexe Oracle B2C Service systemen over de gehele wereld
  • Omdat wij kantoren in zowel Nederland en India hebben en alles doen in combinatie met ons Indiase team, kunnen wij al onze diensten voor 30-40% minder budget aanbieden dan je elders betaalt
  • We hebben standaard meerdere addons op de plank liggen. Die je direct kunt implementeren en inzetten om je dienstverlening en processen te verbeteren.  En waarmee je in dat geval behoorlijk wat ontwikkelkosten bespaart

DOOR EEN OPTIMALE MIX VAN NEDERLANDSE SENIORS EN INDIASE ONTWIKKELAARS IN ONZE PROJECTTEAMS TE HANTEREN, WEET JE ZEKER DAT JE ALTIJD SCHAKELT MET DE JUISTE PERSOON, KRIJGT WAT JE WILT EN DE SCHERPSTE PRIJS BETAALT.

UNIEKE AANPAK

Met onze ervaren en gecertificeerde Oracle B2C Service specialisten zorg je ervoor dat je altijd de juiste experts aan tafel hebt. En met WeSquare de juiste partner die er oprecht voldoening uithaalt om de meest kostenefficiënte aanpak te vinden voor het implementeren, integreren en verbeteren van elke Oracle B2C Service-oplossing. Met ruim 15 jaar ervaring vinden we altijd wel een manier om je wens in vervulling te laten gaan.

Door een slimme mix in onze projectteams te hanteren van Indiase ontwikkelaars en Nederlandse seniors en in de Scrum te werken zorgen wij ervoor dat je hierbij altijd verzekerd bent van:

  • De meest kwalitatieve oplossingen
  • Maximale functionaliteit
  • De meest kostenefficiënte aanpak en de laagste prijs (30 tot 40% lagere tarieven)
  • Korte doorlooptijden
IMPLEMENTATIE EN INTEGRATIE

De implementatie en integratie van de Oracle B2C Service applicatie kan een tijdrovende, dure en in sommige gevallen zelfs een frustrerende klus zijn.

Bij WeSquare hebben we de afgelopen 15 jaar veel ervaring opgedaan in het implementeren van de Oracle B2C Service applicatie. Waarbij het onze specialiteit is om een geïntegreerde end-to-end oplossing te creëren, die volledig is afgestemd op specifieke behoeften van onze klanten en ontworpen om het meest complete klantbeeld te genereren, de optimale service te verlenen en de ultieme klantbeleving (CX) te creëren.

We zijn er trots op dat we in dit opzicht een indrukwekkende staat van dienst hebben opgebouwd bij veel gerenommeerde en internationale organisaties. En altijd weer in staat blijken om de meest  kostenefficiënte aanpak te vinden en een implementatiestrategie te ontwikkelen waarbij zo snel mogelijk duurzame waarde voor de organisatie wordt gecreëerd en eventuele risico’s worden geminimaliseerd.

 

OPTIMALISATIE & MAATWERK

Met meer dan 15 jaar ervaring in het optimaliseren van de meest complexe Oracle B2C Service system en bouwen van maatwerk add-ins, zijn wij in staat om 99,9% van alle optimalisatiewensen die wij van onze klanten krijgen in vervulling te laten gaan.

Veel van de add-ins die we reeds hebben ontwikkeld kunnen off-the-shelf worden gelicenseerd, waardoor je zowel tijd en budget bespaart die je anders nodig zou hebben voor de ontwikkeling hiervan.

Enkele voorbeelden van add-ins en integraties die wij hebben gebouwd:

MANAGED SERVICES

Als het een uitdaging voor je is of wordt om jullie Oracle B2C Serviceapplicatie te beheren en up-to-date te houden, of als je gewoon wat extra hulp zoekt bij het aanpassen van procedures, processen en codes in jullie Oracle Customer Portal pagina’s, dan is onze Managed Services de perfecte oplossing! Hiermee krijg je rechtstreeks toegang tot ons gecertificeerde supportteam en onze meest ervaren Oracle B2C Service-experts, die je 24/7 bijstaan en helpen om te garanderen dat jullie systeem altijd geoptimaliseerd, goed presterend en beschikbaar is in elke situatie.

Afgezien van het proactief afhandelen van serviceverzoeken, kunnen zij je met van alles helpen; variërend van eenvoudige beheertaken, tot het geven van advies en training en het uitvoeren en het beheren van complexe configuraties en aanpassingen. Het is de perfecte oplossing om te borgen dat je alles uit jullie Oracle B2C Service-oplossing halen.

Ervaringsjaren

Afgeronde Oracle Service Cloud Projecten

4 VOORBEELDEN VAN ADD-INS DIE WE HEBBEN ONTWIKKELD:

MESSENGER INTEGRATION (Customer Experience Optimisatie)

 

Click hier om naar de website te gaan

DIRECT MESSENGER INTEGRATIE

Integreer Facebook Messenger, Telegram, WeChat, LINE en vele andere Direct Messenger Services in jullie Oracle B2C Service applicatie.

BESCHRIJVING

Deze Oracle B2C Service add-in biedt alles wat je nodig hebt om te beginnen met ontvangen en versturen van persoonlijke berichten van en naar jullie klanten, waar ze ook zijn, met elk type messenger en op elk messenger service platform die je maar kunt bedenken, zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, Telegram, WeChat, LINE, SMS, AppleChat. Het grote voordeel van deze add-in is dat het je in staat stelt om een meer moderne en intieme service ervaring te creëren en alle klantverzoeken direct af te handelen. De add-in verbetert je bereikbaarheid, helpt om nog betere (direct en persoonlijker) service te verlenen en optimaliseert de klantervaring (CX).

BELANGRIJKSTE FUNCTIES

  • Behandel Messenger chats zoals alle andere chats in uw Oracle B2C Service CRM
  • Deel documenten, foto’s, locaties en meer
  • Draag een chat over aan een collega of converseer een chat met meerdere agenten
  • Ontvang een uitgebreide rapportage met heldere analyses en gedetailleerde informatie over al uw chats
  • Chat in meerdere talen
  • Leg nieuwe leads op een efficiënte manier vast

MEER INFORMATIE

Klik hier voor meer informatie over deze Oracle B2C Service add-in

SKILLS

  • .Net/C#
  • Javascript
  • Json Webservices
  • OSvC (Rightnow)
  • OSC API
  • PHP
AVERAGE HANDLING TIME (Performance Optimization)

AVERAGE HANDLING TIME (GEMIDDELDE AFHANDELINGSTIJD)

Verbeter de efficiëntie van uw servicedesk: Laat zien hoe lang het duurt voordat service-agenten elke service request, live-chatsessie of email (kunnen) afhandelen en verbeter de efficiëntie van jullie servicedesk door de tijd te verminderen die nodig is om elke serviceaanvraag af te handelen.

BESCHRIJVING

Tijd = geld. Volgens Forrester is 66% van alle volwassenen de mening toebedeeld dat het belangrijkste wat een bedrijf kan doen, is het waarderen van hun tijd. Om te monitoren hoe goed jullie klantenserviceteam aan deze vraag voldoet, is het nodig om deze afhandelingstijd bij te houden en een KPI te hanteren die jullie prestaties in deze inzichtelijk maakt. De Average Handling Time (AHT) is een populaire add-in en metriek die je hier goed bij kan helpen. De add-in wordt door veel contactcentra gebruikt als een gegevenspunt en KPI om te meten en te onthullen hoe lang het service-agenten kost om elke oproep, live-chatsessie of e-mail op te lossen en biedt een uniek inzicht in de prestaties van het serviceteam als geheel en elke afzonderlijke service-agent in het team. Het verbeteren van uw grip op de gemiddelde afhandelingstijd stelt je in staat om de hoeveelheid tijd die nodig is om (specifieke) service requests op te lossen te verminderen, zonder afbreuk te doen aan de klanttevredenheid.

BELANGRIJKSTE KENMERKEN

  • Verlaag het aantal calls, live chats en e-mails in uw wachtrij
  • Maak onderscheid tussen de kwaliteit en kwantiteit van de tijd die u aan een klant besteedt

INFORMATIE

Klik hier voor meer informatie over deze Oracle B2C Service add-in

 

SKILLS

  • .Net /C#
  • Javascript
  • Json Webservices
  • OSC (Rightnow)
  • OSC API
  • PHP
FORWARD & TRACK ADD-IN OR CP (Incident Management)

FORWARD & TRACK (DOORSTUREN & VOLGEN) ADD-IN

Deel en stuur serviceverzoeken door naar externe mensen die geen toegang hebben tot Oracle B2C Service en volg de voortgang vanuit je Oracle B2C Service applicatie.

ADD-IN BESCHRIJVING

Medewerkers op de service desk komen vaak vragen of problemen tegen waar zij zelf niet direct een antwoord op hebben, maar iemand zonder toegang tot Oracle B2C Service wel… Hoe kun je in dat geval met deze externe persoon effectief informeren, hiermee berichten uitwisselen, relevante informatie beheren en het incident oplossen zonder de Oracle B2C Service werkruimte te verlaten? Speciaal voor deze situaties heeft WeSquare de Forward & Track add-in ontwikkeld. Deze slimme add-in stelt je service-agenten in staat om incidenten door te sturen en te communiceren met externe personen die geen toegang hebben tot Oracle B2C Service, en om de voortgang van de follow-up in hun Oracle B2C Service te bewaren en bij te houden.

BELANGRIJKSTE KENMERKEN

  • Betrek externe mensen bij de incidenten die geen toegang hebben tot Oracle B2C Service bij het incident management, zonder extra Oracle B2C Service licenties voor hen aan te schaffen
  • Stuur informatie over deze incidenten door naar een e-mail adres
  • De voortgang van deze incidenten in Oracle B2C Service volgen (status)
  • Weergeven en registreren van externe antwoorden en bijlagen in de incidentthread in Oracle B2C Service
  • Gebruik maken van de herinneringsdienst voor het oplossen van deze incidenten
  • Loggen van alle activiteiten
  • Mailsjablonen in Oracle B2C Service bijhouden

MEER INFORMATIE

Klik hier voor meer informatie over deze Oracle B2C Service add-in

SKILLS

  • .Net /C#
  • Javascript
  • Json Webservices
  • OSC (Rightnow)
  • OSC API
  • PHP
ENHANCED DASHBOARDS (Performance Optimization)

 

 

VERBETERDE DASHBOARDS ADD-IN

Maak betere beslissingen door het onbekende te elimineren

BESCHRIJVING ADD-IN

Om je prestaties onder controle te krijgen en elke dag sterker, beter en concurrerender te kunnen worden, hebt je actuele en geavanceerde inzichten nodig; Hoeveel serviceverzoeken komen er binnen? Waar gaan ze over? Hoeveel verzoeken hebben we opgelost? Hoeveel tijd was daarvoor nodig? Hoe tevreden zijn onze klanten met de geboden oplossing? Hoeveel cases blijven onopgelost? Hoe heeft elke agent in dit proces gepresteerd? Met de verbeterde dashboards add-in ontwerp je betere en maatwerk dashboards die state-of-the-art inzichten leveren en stel je jezelf in staat om betere beslissingen te nemen door het onbekende weg te nemen:

  • Ontwerp volledig aangepaste en maatwerk dashboards die er mooi en professioneel uitzien
  • Verenig data uit de Oracle B2C Service-omgeving met data uit andere applicaties en visualiseer deze samen in één of meerdere dashboards
  • Voeg gegevens samen om waardevolle inzichten te ontsluiten en belangrijke trends te detecteren
  • Creëer en monitor KPI’s die relevant zijn voor jullie organisatie
  • Genereer beter inzicht in de bedrijfsprestaties
  • Monitor de prestaties van uw serviceafdeling en elke service-agent
  • Manage de bedrijfsresultaten actief en effectief

BELANGRIJKSTE KENMERKEN

  • Creëer state-of-the-art dashboards
  • Met real-time data
  • Communiceer hierbij met Oracle B2C Service, maar ook met API’s en andere-koppelingen
  • Compatibel met alle belangrijke browsers, Android en iOS
  • Met de mogelijkheid om een dashboard op het open internet te tonen
  • Geen extra Oracle B2C Service-licenties nodig

MEER INFORMATIE

Klik hier voor meer informatie over deze Oracle B2C Service add-in

SKILLS

  • .Net/C#
  • Javascript
  • OSC (Rightnow)
  • OSC API
  • PHP

RECENTE PROJECTEN

ORACLE B2C SERVICE IMPLEMENTATIE

Om de service en de klantervaring te verbeteren die Independer verleent aan hun (nieuwe) klanten, heeft Independer besloten om te gaan werken met Oracle B2C Service en WeSquare hierbij gevraagd om de implementatie hiervan op zich te nemen.

ORACLE B2C SERVICE OPTIMIZATIE

Om de klantbeleving van de business partners te verbeteren die naar hun service center bellen, hebben we voor TomTom een add-in ontwikkeld die hun CTI integreert met Oracle B2C Service.

ORACLE B2C SERVICE IMPLEMENTATIE

Om de klanttevredenheid te verhogen, de verkoop te stimuleren en het contact te vereenvoudigen, hebben we samen met Alfa Sistemi Illy geholpen met een succesvolle implementatie van de Oracle B2C Service applicatie in hun klantcontactcentrum.

CONTACT